Elbląg, ul. 1 Maja 44 695 417 775
Twój koszyk
0 produktów
Moje konto

Reklamacje i zwroty

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, a Klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną o sposobie jej załatwienia.

Prosimy o przedstawienie dowodu zakupu nr faktury - przyspieszy to załatwienie reklamacji.

Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przyjmowane.

W przypadku, gdy otrzymany towar posiada wady ukryte, lub nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy aby go odesłać.

Koszty poniesione przez Klienta w związku z odesłaniem do nas reklamacji zostaną zwrócone w chwili otrzymania przesyłki i przyjęcia reklamacji.

Uznanie reklamacji oznacza wymianę wadliwego produktu na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to możliwe - zwrot pieniędzy lub wymianę na inny.

Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki

Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres: F.H.U. Marianna Koźlarek ul. 1 Maja 44, 82-300 Elbląg wraz z rachunkiem i dołączonym formularzem reklamacji lub zwrotu, które są do pobrania na stronie www.garnitury.elblag.pl w zakładce „reklamacje" i "zwroty”.

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz 1176).

 

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

Imię i nazwisko nabywcy

................................................................................................................................

................................................................................................................................

adres ......................................................................................................................

................................................................................................................................

................................................................................................................................

telefon ....................................................................................................................

Nazwa reklamowanego produktu...........................................................................

...............................................................................................................................

Ilość........................................................................................................................

Cena brutto.............................................................................................................

Proszę opisać szczegółowo powód

reklamacji:...............................................................................................................

................................................................................................................................

................................................................................................................................

................................................................................................................................

................................................................................................................................

................................................................................................................................

W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany towaru na nowy proszę o

zwrot zapłaconej ceny:

przelewem na mój rachunek bankowy w

Banku......................................................................................................................

................................................................................................................................

imię i nazwisko........................................................................................................

................................................................................................................................

adres.......................................................................................................................

................................................................................................................................

nr rachunku:............................................................................................................

...............................................................................................................................

Wymagane załączniki:

dowód zakupu (paragon lub faktura)

................................................................................................................................

formularz reklamacji ......................szt.

Miejscowość............................................. Data............................................

Podpis .....................................................................